out of water

vattnet här hemma går inte dricka, det är jättemycket klor i vilket känns nu när det är kallt ute. eller något. äckligt är det i alla fall, och jag är så fruktansvärt törstig. har druckit flera glas juice, oboy, läsk. men ingenting är så gott som vatten. ju mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag! haha..

det enda jag har kvar att göra i skolan är;
sammanställning av tre artiklar
uppgift i språksociologi
litteraturhistoriaprov
1900-talslitteratur
tema: nazism
tema: 70-tals mode
muntlig bokrecension av svindlande höjder
läsa boken tusen strålande solar
skriva en essä om boken ovan
göra en APU-rapport
Hitta Vilse
Redovisa boken The catcher in the rye
Skriva en rapport om Coldplay
Ev. Prov i eng C (kanske oförberett)
Prov i internationell ekonomi
Samhäll B - arbete enligt projektmall om svenskar i Kanada
Skriva ett 50p arbete i Psykologi B
Skriva ett 50p arbete i Religion B
Nationellt prov (skriftligt) i Svenska
Ev. Historia B uppgifter
Labortaionsrapport
Skriva om Berliner Dom
Muntlig föreläsning om narkotika
Prov i Bild
Havamal
Skriva om pedagogiker
Läsa boken The catcher in the rye
Skicka uppgifter till Hi B-lärare
Skicka uppgifter till Sh B-lärare

SEN är det frihet för resten av livet!! typ ;D

Mitt älskade lösgodis har redan tagit slut.. jag har knappt börjat plugga än! Idag ska jag skriva sammaställningen, skriva anteckningar inför muntlig redovisning imorgon om Nazism och sekter, och 70-tals mode, och om boken catcher in the rye.. Har även gjort ett bildprov :D Det är så himla skönt att bara stryka över grej efter grej.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0