erkänn att mina strumpor är snygga? de är från newbody. hur gamla som helst, men de skönaste som finns. typ. kind of. jaa ni fattar

mina föräldrar kommer snart hem! hur skönt som helst efter en helg som har bestått av kyckligsallad två dagar i rad och pizza två dagar i rad - kvällsmat, frukost och middag.. måste säga att jag inte mår allt för väl, men vad gör man inte när brödet är mögligt och flingorna är slut, eller när det bara finns tre potatisar och alla är mjuka som skumgummi? man gör det bästa av situationen! beställer pizza..

nu väntas kinamat som mina lövely paranteser har brought home. eller de hämtar väl det nu. ska bli gott för jag är hur hungrig som helst faktiskt.


@ H&M the other day

min kamera är förresten fulladdad nu! har inte orkat ladda den sen i typ.. januari tror jag. men igår. igår tog jag tag i mitt liv och letade rätt på laddaren som jag faktiskt egentligen visste precis var den låg. jag ska ta många kort i Paris, ännu fler i London och nu har jag ännu en helt awesome-grej planerad men det är hemligstämplat för jag och en till har världens bästa plan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0