:) :) :) :) :) :)

Swedbanks hemsida suger :( internet laggar så fort jag loggar in.. superkul! verkligen. jag som skulle kolla om jag hade råd att köpa bikini :o haha^^ har tänkt börja simma lite. eller nåt. men det löser väl sig. :o vill också köpa ett par skor, (399:- </3), och ett par shorts för 49:-, lite bättre för min ekonomi där ;) särskilt eftersom jag måste spara nu.. vill inte vara fattig i paris eller london dirr.. höhö. nehe, men om jag skulle ta tag i mitt liv lite kanske?? hehe.. jaja, men dåååå vet ni..


HIMLA BAJSBANK, jag vill ha mina pengar :( undra hur fort det går att få hem grejerna förresten :o kanske hinner åka till stan före xD
får bli lite smink istället ;D JAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG ÄR GALET SHOPPINGSUGEN JUST NU!! :p
man blir uttråkad av att vara hemma en hel vecka. faktiskt. längtar efter skolan :o..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0