dagens

bra: vänner. seriöst, vad skulle man göra utan dem?
dåliga:
min störda svenskalärare. gaaaaaaah!
irriterande: svenskaläraren, lätt.
glädjande:
jag har iiiinga restuppgifter kvar (från gamla kurser) längre!
längtan:
paris om några veckor :)
låt: Fortfarande True colors med Ane Brun

förklaring; jag har skrivit en hel jävla artikel - hon gav oss nämligen en uppgift i tisdags och jag gjorde färdigt den samma lektion - idag säger hon att hon har skrivit fel på pappret och ger oss en annorlunda uppgift. jag var faktiskt nöjd med artikeln men måste skriva om den ändå.

skickade precis in en powerpoint om buddhism till min gamla datorkunskapslärare, idag var sista dagen för att lämna in restuppgifter nämligen :) och anledningen till att jag valde just buddhism var att jag har prov på det och hinduism imorgon. jag gjorde alltså två flugor på smällen (så skulle min pappa ha sagt..)

Kommentarer
Anja - mamma till Vienna

Svar ; Tack så mycket för tipset. :) Hoppas din bok blir bra den med!



Och vilken otroligt fin blogg du har! Har du gjort designen själv?

2011-03-31 23:04:15
URL: http://anjakortzon.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0