the spring

* Skriva klart bok                                                   * Fler stora arbeten än jag kan räkna på fingrarna
* Paris                                                                      * Praktik
* Lov i massor                                                        * Studiedagar


Det värsta är kanske att studiedagarna kommer tillägnas studier. Det är inte rätt! Har typ ingen tid känns det som, är superstressad inför studenten redan och det är ju bara januari än. Någonting som glädjer mig mitt i all misär är biljetter bokade till frankrike framåt sommaren och möjligtvis kommer jag dra en sväng till London också på studentresa! För att inte tala om balen och själva studenten..!


Kommentarer
amanda

Tack!

Koftan är köpt på bikbok, kram :)

2011-01-27 20:59:23
URL: http://mmaannddii.blogg.se/
rebecka

TACK detsamma! :) Jag lyssnar på väldigt olika musik.. Mycket "fest" musik med dunk i sig, men även som Melissa Horn , Håkan Hellström osv :D du?

2011-01-27 21:04:53
URL: http://permestamrebecka.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0