today

mår hemskt idag, precis som jag alltid gör en gång i månaden ;) hoppas på en bättre fortsättning av dagen.. ska jobba ikväll :D haha, kunde ju inte gå till skolan idag ens. har lite dåligt samvete över det men till kvällen hinner jag ju vila upp mig ordentligt och ta massa tabletter (1 ipren + 2 alvedon 500 mg är det ända som biter på mig, och det funkar bara ibland..) har. ont.

har ändå varit ganska effektiv idag;

♥ anmält mig till högskoleprovet och betalat
♥ kollat runt på utbildningar och skapat användarkonto på studera.nu
♥ svarat på massa au pair- mail
♥ beställt hem nytt european health insurance card

summering:
känns bra att jag ska göra högskoleprovet, kul att planera sin framtid, jobbigt att tacka nej till familjer man tycker om , kul att få hem nytt försäkringskort för utlandsvistelser. kommer resa en del i år hoppas jag :D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0