today in hearts

varit vaken i 10 timmar
♥ ätit weetabix med jordbubbssylt och laktosfri mjölk till frukost
♥ kört bil
♥ ätit sås i skolan och tyckt att den var god! (:OOOOOOOOO)
♥ handlat falukorv, makaroner och lösgodis
♥ inte duschat
♥ stekt falukorv och kokat makaroner
♥ ätit ovanstående


just nu gör jag
♥ byter profilbild på facebook
♥ drogar Bruno Mars (I'd love to marry you)
♥ äter smågodis för att kompensera:


snart ska jag
♥ dra på mig träningskläderna, släpa mig nerför de 15 trappstegen och ställa mig på crosstrainern
♥ njuta som bara den av att träna
♥ droga Bruno Mars ännu mer (lite kul med tanke på att han nyss åkte dit för droginnehav?)

(idag borde jag
♥ läsa en 1800-talsroman på engelska och recensera den
♥ skriva loggbok)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0