skriver loggbok

yeah, har sportlov nu och är inte särskilt aktiv här inne. Anledning? Jag tar igen missat skolarbete, inte bara sånt som halkat efter i trean, även saker jag inte hunnit/orkat göra i tvåan då jag var sjuk. Då vet ni varför jag inte uppdaterar särskilt mycket. Det var valentines day igår, fick gelehjärtan och många kramar av mamsen och papsen. Inte direkt som förra året men hade ändå en relativt bra dag! Det är ju annars alla singlars mardrömsdag, tycker inte det var SÅ farligt. Visst känner man sig lite ensam, särskilt när man inte sovit ut ordentligt ;)

Egentligen skulle jag gjort detta igår, men pga att det var alla hjärtans dag bestämde jag mig för att skjuta upp det tills idag, skriver loggbok till projektarbetet. jag är så himla slarvig och det är verkligen svårt att minnad i detalj vad jag gjorde t ex den 5 november förra året? Men det ska nog gå bra :D

Hoppas alla har det helt amazing, puss och kram






Kommentarer
william

vilken fin blogg:D

2011-02-15 13:17:50
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0