"do never let the fear of striking out keep you from playing the game"

dagen börjar med sovmorgon och jag får ta en bil = sova ännu längre! Har tre lektioner, och det visar sig att ALLA mina lektioner imorgon är inställda! HUUUR BRA ALLTSÅ :D Sen slutade jag tidigt, körde hem, handlade middag för jag ska laga idag, så mamma slipper. Hon har jobbat inatt :) Nu firar jag med lösgodis :D Muuums..

Ikväll ska jag prata med mami och papi om Englandfamiljen som jag förövrigt verkligen gillar. De är den första familjen jag faktiskt lärt mig namnen på och det säger en del, haha x) Plus att jag verkligen får såhära hög puls och glädjeryck när jag tänker på det!
Jag är bara rädd för att jag inte ska klara det. Inte ska klara vara utan familjen, inte vara med när syster flyttar hemifrån, lillebror börjar gymnasiet, börjar övningsköra, krama pappa när han kommer hem från jobbet sent, krama mamma hejdå innan hon åker till jobbet på kvällarna..
Jag är skiträdd att något ska hända här hemma, att jag aldrig ska få se dem igen. MEN, jag kan inte stanna här resten av livet av rädsla för att leva.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0