2 in 1

Min största kärlek - tolkar det som någon/något jag tycker väldigt mycket om?

1. Jag älskar marabou choklad, den där vanliga. Det är lite av min favorit och vet inte hur jag skulle klara mig utan den ibland. Hehe..


2. Jag har otroligt fina och stöttande vänner som jag aldrig hade klarat mig utan, på riktigt faktiskt. De betyder ungefär hur mycket som helst!

3. Filmen Remember me, seriööööst. Citaten kan få mig lipa hur länge som helst :p

4. Body lotion/ body butter - finns det något skönare än att känna sig mjuk och fräsh och lukta gott på samma gång? Nääääää hehe ;)

5. BORSTA TÄNDERNA, fatta vad dåligt man hade mått utan att få göra det? Så ja, min femte största kärlek är tandborstning.


6. Min deo - Be delicious by DKNY, den luktar ungefär hur gott som helst, varar länge, luktar gott länge och när jag har den använder jag inte ens parfym!

7. Väskor, kläder och skor - behöver jag säga mer?

8. Musik! kan lysa upp vilken dag som helst.



9. Gitarrspelande killar - åh love på det.

10. Att ha en whiteboard som jag kan kladda och skriva hur mycket fint som helst på ;)

Kommentarer
MADDES

Jag har praktik på en kirurgisk avdelning på sjukhuset, riktigt intressant och spännande! hur mår du?

2011-02-04 12:11:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
M A L I N

Åh, låten grenade är så sjukt fin :)

2011-02-07 11:41:18
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0