surviving saturday; check

har varit otroligt stressad inför denna dag, inser jag nu när den är slut! inte bara högskoleprovet, utan efter att ha gjort fem stressande och energikrävande prov åkte jag direkt till jobbet och kom hem för en timma sedan. har varit igång sen sex imorse och nu ska jag tillåta mig själv att svimma i sängen.

så hur gick det? HAHAHAAHAH citat från dagen:

"högskoleprovet mäter inte kunskap, det mäter dumhet" och ja.. jag hoppas det för isf är jag smart. men över 40-gränsen kan jag ju iaf avslöja :p nu är det bara att ladda om för nästa arbetspass! börjar vid tio imorgon och kan förhoppningsvis åka hem runt tretiden. men jobba är kul! särskilt vir månadsskiften då lönebreven kommer ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0