lovar att jag inte har dött haha

här har jag inte varit inne på länge. hehe :)
en fluga far omkring i mitt rum och irriterar mig till döds! sommaren är här, hääärliga sommaren ;) haha..
nu ska jag sätta mig och rätta fel i worddokumentet min bok är i, sedan ska jag konvertera till pdf-format och sedan ska jag skicka in det!! galet :p efter det ska jag börja med projektmallen, roligt, eller hur!?!

mitt ansikte är som en boll när jag skrattar.. kul va?! vinkeln spelar iofs roll, men ändå!


nu är paris riktigt nära! men jag njuter av livet här hemma också, solen värmer - man fryser inte alls i vårjacka, vårskorna är redan skitiga och livet är allmänt skönt. förutom att jag ska ta blodprover snart.. :( so NOT looking forward to that..
blev förresten medlem på Londonsvenskar häromdagen, jag och millan ska ju flytta dit. eller det är ju så tanken är iaf. pratar om det varje dag, här hemma, i skolan hehe. ska bli freakin' awesome.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0