a lot has happened since I last saw you

älskar att köpa sommarkläder :)

nya mjukisar :) asgoa är de, lite roligare än valiga sunkiga - fast jag lär inte gå runt med dem ute ändå ;p

mamsen har virkat ett mobilfodral till mig och..


min nya telefon :D lilla baby, åh vad jag älskar dig. KNAPPSATS ÄR UNDERSKATTAT!! serisöt!?!? älskar dig min lilla sony spiro. skulle kunna äta upp dig :D

fått nya lakan till sängen som jag sover gööörgott i :D


osvosvosv. har tusen bilder till. på fredag blir det grill med frienzzzz men nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv. tänkte visa en del från boken later(= seeeenare!!!!!!!11)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0