what's not working

..mackfika. Skippade innebandträningen, var inte rätt dag för det bara.

Imorgon ska jag göra upp stora planer, tur att man har fina vänner, annars hade man väl aldrig orkat med livet.?


Bra citat är:
”Varje dag får du en ny chans att välja att tänka annorlunda och varje gång innebär en ny chans att förändra dig själv.”
&
”Din framtid kommer se exakt likadan ut om fem år som den gör idag så länge du fortsätter att tänka och agera på samma sätt som du gör just nu. Har du idag en tillräckligt hög livskvalitét för att du ska vara nöjd?”

Vissa förändringar är bra.
Och idag är jag helnöjd med mig, inte bara för att jag tror att självkänsla är en bra grund till ett lyckligare liv, utan för att JAG ÄR BRA SOM JAG ÄR NÄR JAG ÄR MIG SJÄLV. Du också! ;)
Så jag skiter i att mitt hår ser slickat ut på bilden för att det är uppsatt eller för att inte min rätta ögonfärg syns, att min näsa är aningens stor eller för att jag har för stora kinder, gula tänder, dubbelhaka. För att hår hänger i mitt ansikte, skuggorna faller fel och öronen syns mer än jag vill. VAD det nu skulle kunna vara! Jag var glad när jag tog bilden.
För solsken, för en bra dag, fina vänner, te, pyssel, tvmys och nymålade naglar. SÅ det så.


 

Kommentarer
Fiiiia

Du är fin! <3

2010-09-13 21:29:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0