måste bara

fick åka in till akuten häromnatten, kramp i bröstet. hade tydligen hostat sönder mig, de kom fram till att det "bara" varit en muskellåsning, tackgodemingud, så jag hade tur.

fick ta blodprov för att kolla sänkan, blodtryck, puls, ekg, röntga lungorna/revbenen och lite sånt, lite som en hälsoundersökning klockan två på natten^^ Vet nu iaf att jag har bra lungor, hjärta, blodtryck, osv. SÅ jag är glaaad :D


Och jag längtar som baraste den efter London nu. Vill. bara. vara. DÄR!

underbart kommer det bli! :) Hoppas jag får tag på några bra bara^^


Kommentarer
Fiiiia

Men Kaaajsagumman! När hände detta?! :O Men allt är bra nu eller? Du måste höra av dig när det händer såna här grejer! :P <3

2010-09-04 17:59:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0