don't come back for me, don't come back at all


who do you think you are? running around leaving scars..

idag gjorde jag en Amerikanare.. MASSA GLASS med chokladsås för jag tyckte lite synd om mig själv för att jag åter igen vaknade sjukare än jag var dagen före, och för att kompensera detta tog jag med en banan, solrosfrön och linfrön.
det är väl just den där kompensationen som var lite knäpp, men samvete är samvete och funkar det så funkar det liksom..




som det även syns på bilden har jag lyxat till det med sov t-shirten och pyamasbyxeraa!
Ska väl ta tag i mitt liv sen och gå en promenad, yoga lite, ta en dusch och sedan återgå till pluggandet..


Kommentarer
Fiiiia

Mmmm, det där såg riktigt gott ut. Give it to me! :D Syns väl imorgon tjejen? :) Har inte träffats på hela veckan ju, känns jättekonstigt! :P

2010-09-08 19:45:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0