det vore synd att säga att jag inte saknar dig

till en gammal vän

Hur mår du?
idag. har inte sett dig på år
nu är hösten här och du vet hur mycket jag älskar den.
jag önskar du kunde vara med mig nu, så mycket händer här och har du återhämtat dig än? från fallen valen kvalen allting du tycktes ha vilandes på dina nätta axlar. har tyngden lättat, har du fångat drömmen ännu?
hittat kartan, följt den har du hittat din framtid, fångat henne, din nya bundis, gjort honom till din föralltid?
det skulle glädja mig och vet du att du fortfarande är solen över granarna här hos mig? värmen som lyser in om eftermiddagarna genom vardagsrumsfönstet, genom nyckelhålet in på mitt rum. har du hittat hem? jag börjar gå åt rätt håll. har lärt mig hitta utan min livs levande navigator och vi visste båda att det skulle bli så till slut.

men jag älskar dig.
fortfarande. har gjort. ännu. alltid.
så väldigt mycket.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0