dagens

bästa: the lövely weather
mysigaste: min whiteboard
godaste: Brooklyn blackout cake väntar på mig i kylen!
mysigaste no.2: mössa, vantar, kängor och vinterjacka
knäppaste: varje dag skriver jag om mat, kakor, snacks.. alla tror väl jag är galen, och faktum är att jag borde vara asfet, men det är jag inte kan jag berätta för er då^^ träning, mina vänner, träning.
mysigaste no.3: vara ute i solen med min finaste vovve.
jobbigaste: denna eviga sjukdom...
mysigaste no.4: min säng
mest spännande: börjat skriva onlineansökan på Cultural care nu, även om jag planerar att åka till ett europeiskt land en sväng före.. (mest pga barnerfarenheten, 200 h liksom!?!?)

sammanfattning:
överlag väldigt mysig dag.. lite spänning, lite knäppt jobbigt  gott och lite bäst.

Så allt är som vanligt och jamen bra! tänker ni då. DÅ vet ni liksom..



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0