be egoistic and self-centered sometimes

you're the one who will have to live with the consequences of the choises you're making.

Senaste veckan har jag:
-Sprungit ner- och uppför en sjukt lång trappa på begränsad tid (vid ett klippigt berg med strand som jag såklart inte minns namnet på nu.. BARA FÖR ATT VI SKULLE TA ETT KLASSFOTO. Vi hade en halvtimma på oss och s v e t t i g t och framförallt KISSNÖDIGT var det..)

-Börjat dricka kaffe. McCafé säger jag bara!!

-Åkt metro olagligt, baraföratt

-Dansat my ass off

-Ätit så galet mycket godis att jag borde anses vara smällfeet nu

-Sjungit karaoke

-Blivit kallad heavy girl, bara för att jag och en vän råkar ha bra musiksmak

-Varit sjösjuk och spytt i vakuumtoalett på färja (observera att jag ALDRIG blir sjösjuk åksjuk, illamående av karuseller, bilfärder ALLS normalt sett.)




Intressant, huh? Har även tappat bort min kamera.

Låt oss falla ner på knä och bedja att den återfinns bland all packning som står och väntar.

HAA DET BRA BANANER

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0