back from a soul vacation

ligger i sängen, äter ägglikörglass och längtar efter julbaket. Mååååh så mysigt det är alltså.
Nedräkningar:
NIO dagar kvar som sjuttonåring, och jag passar på, som det så fint heter, att utnyttja mams och paps. 
Om allt går som jag vill åker vi på hotellweekend nästa helg, mamma har erbjudit sig att betala en vinterjacka(!!) åt mig och idag fick jag hävt godisförbud. For a couple of hours dårå. Det var fint må jag säga.  

HEMLIGT AVSTÅND, let's säga ett par månader då.. tills jag tar körkort!! :D SÅ värt.

TRE månader kvar på mitt godisförbud (som förövrigt blir alltmer oseriöst)

Förresten blir det lite bildbrist idag.
Min kamera är stendöd. Likaså min mobil, den är pretty much ur funktion faktiskt. (På riktigt denna gången..sad but true). Fungerar bara med systers batteri, så gissa vems batteri jag har lånat!? :D

HÖ :D

Kommentarer
Trees

åhå, en jäkla massa nedräkningar! men du vet väl att dina parents har ekonomiskt ansvar för dig tills du är 21? ;) (typ 95% säker på det iaf) men låt säga att det är 100! OKEJ????

2010-09-21 11:19:33
URL: http://mangofisk.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0