wishing you knew how lovely you really are

Sometimes all you've gotta do is just love yourself. If you don't, who will?


okej. nagellacket var väl inte det frächaste jag haft. gillar ändå bilden



älska låren



oho. önskar att man kunde se shortsen 8D
Sånthär händer...oftast då jag inte kan somna haha :D
jag är lätt att underhålla^^

men för allt i världen, love yourself. Det finns en anledning till att du föddes som du ändå gjorde, DU ÄR VACKER, när du är du. och visst kan du ägna hela livet åt att se ut som någon annan, någon som redan finns, men hur kul och speciellt är det egentligen??

och världens bästa citat (ungefär då):
"Imagine a world without men - lots of fat, happy woman"


<3


Kommentarer
Hanna

du har så rätt så :D!

2010-10-16 12:44:31
URL: http://goingsomewhere.blogg.se/
Trees

haha! vad fiint ... har lust att göra en right back;) Jag har sånna här låtsas tatueringar på mig istället! så jävla nördigt för jag låtsas som att dem är riktiga. haha. tillvidare..

vill du tatuera dig?:)

2010-10-18 19:55:49
URL: http://mangofisk.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0