not now, I'm in the middle of something

laddar med nässpray, hostmedicin, rosenrots- och chi sandratabletter. Även omega 3 tillskott, päron, stora glas med friskt kranvatten och en påse ahlgrens bilar. Lite (mycket!) plugg på det.. awesome night I'm gonna have!? haha.

Imorgon ska jag till ett företag som jag har sökt jobb på, de ville träffa mig så helt ointresserade är de väl inte. Jag har inga förväntningar, förhoppningar eller så alls. Det blir nog bättre på det sättet. Och jag vill ge ett bra intryck, därav all medicin, vill helst inte att de ska tro att jag har dåligt immunförsvar (som jag nu råkar ha..) haha :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0