hej och hå

så kan det gå..
Jag är rödbrun i skallen. sedan en vecka tillbaka. min frisör har varit i (mitt älskade) London, hon kommer hem inatt. imorgon ringer hon förhoppningsvis upp mig med en ny tid samma dag, drömma kan man ju alltid. för jag kryper ur mitt skinn och skulle hellre vara fjortisblond än dethär.

kul ändå med tandkräm på hela läpparna. istället för idomin kanske? om jag nu ändå ska se ut som en fjortis menar jag..



längtar efter gyllenbrunt/blondt hår. det är lite mer min grej så att säga.

Kommentarer
Alina

Åh, tack! Och jag gillar din blogg! Hit ska jag in och kika igen!



Och du är AS-SÖT! Även om du inte gillar ditt hår.

Kram! (och tack igen, jag blev jätteglad!)

2010-10-19 21:52:51
URL: http://gretalina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0