even if you would offer me to, I'd rather be me than you

Förövrigt (som om jag verkligen pratade om något) är jag numera ARTON år. Äger ett (giltigt mohaha) KÖRKORT(för oss lantisar är detta en väldigt stor sak, då vi plötsligt kan ta oss till ställen utan krångel eller vänta på bussar i timmar..), planerar resor med världsfina vänner och är ALLMÄNT fylld av hopp och inom mig trallar en glad liten fågel för mitt liv har helt plöstligt blivit v ä l d i g t lyckat!! Allra mest trallar Kajsa för ikväll är allting bara så underbart, underbart bra.

Alternativ 1:





Alternativ 2:





MAHA :D

inte direkt att som att välja mellan pest eller kolera ;)

Kommentarer
Fiiiia

Åhh, jag vill, jag vill!

2010-10-17 14:07:31
Trees

GRATTIS KAJSA:D

2010-10-18 19:52:09
URL: http://mangofisk.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0