DUKTIGDAG (tills.. nu?)

skriver projektplan och är ungefär HUR DUKTIG SOM HELST. Drömmer förövrigt mardrömmar var och varannan natt om att jag missar min frisörtid?.. Dagens samhälle? Får man verkligen skylla allt på det eller ska man bara erkänna att åren börjar dra iväh och hjärnan är trött, sliten och på gränsen till dement? (vid arton års ålder, kill me..)

PÅ TAL OM DET. haha. Jag och min dåvarande bundis svor på att om någon av oss någonsin skulle bli dement skulle vi ta livet av oss. Hur bra?
Idag anser jag nog att (om man är tillräckligt dement) man är lyckligare om man slipper veta allt.

Dagen har spenderats med mina syskon, kört sjuhundratreottioåtta mil. Nej, men 25. Sen dumpade vi lillebror i en innebandyhall och drog iväg för att kika (shoppa) på Grand samarkand. ÄLSKAR att det har blivit/kommer bli så bra :D Rut mfl. (dock överdriven hysteri om den butiken enligt moi), NewYorker osv :D Det är inte vi lantisar bortskämda med minsann :D




Köpte en farsdagspresent till min numera femtioåriga gubbe till pappa. Han säger att han är på döhalvan. Han skrattar åt precis samma saker som jag gör.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0