VIKTIGT

klantig som jag är har jag numera godisförbud. ja. jag fyller snart arton men mina parents tycker tydligen att godisförbud inte har åldersgränser. hur som helst får jag en summa om jag kan hålla mig till nyår. det ska förhoppningsvis gå vägen. jag behöver pengarna ehe. detta kan dessutom möjligtvis vara bra för min kroniska magkatarr har återvänt nu i veckan. jag går på piller igen och de är vita kapslar. förut fick jag ju åtminstone färgade kapslar. men varför slösa på det roliga? ehe


Kommentarer
Trees

HAha känner igen det däär! Specielt den biten med motionen, seriööst!?!?!? haha



haha aaaa jag skulle kunna tippa på att du oxå är en av dem offren som gillar konstiga samtalsämnen xD Då vet vi till vem vi ska vända oss om vi inte har någon att ösa ur oss till!

2010-06-20 20:44:30
URL: http://mangofisk.se
Anna

lycka till:) jag vill också ha godisförbud, men ibland så kan jag bli lite småsugen på godis och då förstörs allt xd men aja lycka till :))



kram

2010-06-22 09:25:59
URL: http://anna.ekblom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0