nu drar jag och köper förhoppningsvis en gitarr

Jag måste erkänna ett par saker. Jag har länge varit trött på skolan. Inte bara, tänk vad skönt det vore om jag tog studenten nu istället, utan jaaaag viiilll hopppppaaa aaaav trött. eller det har blivit bättre. hur som helst har mitt positivare jag insett att nu har jag allt roligt framför mig i stället. och den kommande listan finns där mest för min skull, förstår om den inte intresserar er särskilt mycket.

:
Åka till Berlin med klassen
Fixa allt till balen
Beställa studentmössa
Dansövningar
Förhoppningsvis resa någonstans på jullovet
Gå på bal
Studenten
Skriva en bok som projektarbete
Få studiebidrag i ett år till
Studentkampen
Massor studentfester
3:3 fester
ehehehhhhhhh, jag försöker göra mig själv glad över att jag har ett år kvar. jag tänker satsa. för. min. egen. skull.

Och jag får ju köpa en ny almanacka :D:D:D det är något jag  älskar. Kan gå i bokhandlar i timmar tror jag. med beslutsångest för vilken s k a jag ta? vilket dilemma (punkt punkt punkt) enligt min mamma som oftast lämnar mig ensam när hon tycker att jag gått överstyr ännu en gång. PLUS att jag ska köpa massa fiina anteckningsblock och nya pennor och pennfack och sånt. BLIR JU GO I HUVUDET AV BARA TANKEN

Dessutom kan jag ju skicka in ansökningshandlingarna till typ Cultural care eller skandinaviska institutet redan i höst (om jag bara får ihop de där 200 timmarna... blä!) för då kommer jag FYLLA ARTON och TA KÖRKORT. OCH jag ska satsa lite mer på mina redan befintliga aupair profiler. Och söka in till högskolan. huvva

fick uppkörnings och uppskrivningstiderna hem i brevlådan idag. till körkortet alltså. JAG ÄR GLAD

Detta är den första bilden jag tog i London. ehe eller ja. om man inte räknar med bilden på pappas rumpa. vi vill inte räkna med den.


Kommentarer
Trees

hahah alltså, erkänn du är en av dom som också sitter på lektion/föreläsning och antecknar ASFINT!?!?!? ochomdetblirfult-såslängerdupappret?



haha jag är likadan, fastnar inne på bokia bland alla pappersgrejer medan mamma hinner både peta näsan och storhandla!

2010-06-23 10:31:15
URL: http://mangofisk.se
Trees

AAAhaa på så vis. men det är okej ändå, menar, gillar din blogg ändå liksom!!!

men alltså, detta med culture calre och blabla, hur ska du kunna vara aupair och söka in till högskolan osv samtidigt? Jag fattar inte :( Varför har alla svennar så bråttom med högskolan!?

2010-06-23 21:49:07
URL: http://mangofisk.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0