Ít's a quarter after one I'm a little drunk and I need you now

låt oss bara säga att det blev ändrade planer. pang boom pow. besviken, men äh vadå. det blev lite för mycket samtidigt bara. dära veckan som kommer varje månad, magkatarr och farmors begravning på samma gång. inte helt okej kände jag. grät. återhämtade mig och sen tänkte jag att jag kan hitta på något ännu roligare istället, var som helst. Eller allra helst i göteborg eller malmö, stockholm är det svindyrt att ta sig till :p
Det kan vara konsert,  event av vilken sort som helst egentligen.
som alla säkert redan förstått är jag ute efter tips på vad jag och en vän kan göra i en stad någonstans på midsommar och dagen efter. och helst inte liseberg ;) planerar att åka dit inom snar framtid i alla fall.

snälla bomba mig med förslag, även om ni tycker dem är dåliga. jag och min fina vän är väldigt öppna och spontana av oss :D

nu blir det mangoglass & chips. jag r ä k n a r med er ;)



Carnaby street. muuums 

Kommentarer
Trees

Hm kanske slottskogen i göteborg?:) sitta på filt och dricka typ saft. jesusaft kanske till o med! haha. fast, alltså ärligt VÄDRET SUGER. eller så kan man juu vara på hemmafest, sånt finns det gott om. men det gäller ju att känna någon då xD vart bor du föresten?



aah jag e jättenervös x) 10 dagar kvar!

2010-06-23 10:27:51
URL: http://mangofisk.se
Johanna

Sv: Tack så jättemycket!

2010-06-23 19:55:39
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Trees

TACK! Jaa men det är bra med en plan!!=) vad vill du plugga?

jag vill plugga på universitet i london hehehe-så jag ska söka mig in till nästa höst! :D

2010-06-23 22:54:26
URL: http://mangofisk.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0