I'll be a bitch because I can

vila i frid. finaste farmor!


jag har tydligen fått ett jobb. ett obetalt. personlig assistent? eller hembetjänt. kalla det vad du vill!

ikväll var en mysekväll faktiskt. jag satt på golvet (jag har någon slags oförklarlig dragning till att sitta på golv.. någon mer!? ;)) och lyssnade på musik, på en cdspelare, vilket var evigheter sen. Det enda ljuset kom från en orange display. mayer fyllde ut rummet. mitt inre. personligt halleluljha- (stavar det olika varje gång jag skriver det, tro mig!!) moment.

på min begravning vill jag att någon ska säga "you're free now". KOM IHÅG DET DÅ



Asgammal bild. eller från i vintras. for your information. Harry Potter- maraton. ILLAMÅENDET minns jag mest av allt! ehe ;)

Kommentarer
Trees

Ett obetalt jobb kajsa? ;O

hahah jag sitter alltid på golvet i vardagsrummet, mellan soffan och bordet. Vet inte varför. skönt eller nåt xD eller alltså, inte så att jag sätter mig där när jag har tråkigt utan när jag bestämmer mig för att vara i vardagsrummet haha.

2010-06-26 12:39:32
URL: http://mangofisk.se
Fiiiia

Haha, den kvällen/ natten var så sjukt rolig/mysig! :)

Jag lovar att jag ska säga det på din begravning då, fast jag är ju äldst så jag lär ju dö först! ;P

2010-06-26 15:25:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0