gul var färgen som passade till allt när jag var liten. jag blev glad

jag är uppvuxen med "när du  ändå gör det kan du lika gärna göra det ordentligt" tal. alltid. det gäller inte bara skolan. eller så kanske meningen var. men jag har blivit sån. inte för att detta alls berör hur jag sköter mina skoluppgifter eller mitt sätt att städa rummet när det väl händer. om jag nu förstått mig själv rätt gäller det mer min personlighet och saker jag själv väljer att göra. shoppar jag kläder köper jag en E N O R M mängd kläder så att jag inte missar någon liten, lättglömd detalj. dock är man ju lika shoppingsugen en vecka senare. när man använt de flesta plaggen. när jag bloggar gör jag det hela tiden eller aldrig. motionerar jag gör jag det väldigt mycket och regelbundet eller inte alls. jag vet inte hur detta ens hänger ihop eller vad jag hade tänkt med denna text från början. så jag avslutar här och inser att efter en veckas sömnlösa nätter är inte det bästa man kan göra att gå upp tidigt för att åka hem till the promised land. men det finns ju internet här i alla fall!!

jag undrar lite vem som påstår att lycka inte kan köpas för pengar!? JAG hittade den nämligen för twenty riksdaler på ett tian-varuhus (hur det nu går ihop sig..). han är min nya bundis. namnförslag?

Kommentarer
Kim

KARL!

2010-06-20 14:29:38
URL: http://plommonstopsmannen.wordpress.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0