freedom is just another word for nothing left to lose

Nu förväntar jag mig inte att alla ska bli lika lyriska som jag blev när jag fick se denna flaska. Men som förklaring till att jag ens lägger upp bild på denna halv(okej, hel-)töntiga, barnsaft eller dylikt, är att när vi bilade i europa under min barndom, stannade vi alltid i Österrike och köpte dessa drickor. Bara för att göra tre barn nöjda resten av resan liksom.
De smaker jag minns är denna och cherry. Jag minns smaken som himelsk. Men där ser man vad omständigheter spelar roll. och hur gammal man blivit. Idag smakade drycken i princip sötningsmedel och smakämnen. sånadära nyttiga e2352395 och allt vad det heter. MEN minnet består. jag kommer aldrig glömma hur fint det var med vattenkrig och tävlan om vem som kunde hålla sig från att öppna den speciella korken längst. jag förlorade ofta.



 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0