det kommer alltid vara du när jag blundar

ingen är vaken samtidigt som mig. känns lite som ett faktum. ändringar ska ske på direkten. men resultaten av detta är att det viktigaste (antar jag?) är inlämnat nu i alla fall! jag talar givetvis om skoluppgifter. tråkiga sådana. men att jag ansträngt mig lite de sedanste dygnen (ehe, typ dåååe) gör att jag kan känna mig nöjd med mig själv ikväll och jag firar (?) detta lite smått med att gruva inför att städa rummet.

i helgen blir det jordgubbar, bad och mys. men innan dess väntar systers student och det där eviga städandet då.
ciaaao


Kommentarer
Trees

haha är detta denna kajsa som bombaderat mig på "tell me something-grejset" (kan ju hoppas det annars låter väl jag som världens weirdo just nu)

Du skriver jäkla skönt! ;) haha!



JAAA, men när tar du studenten undrar jag då!?:D

2010-06-09 23:42:44
URL: http://mangofisk.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0