det händer att Det händer

har haft en riktig finekväll men vänner och såå. ehe :D

datorberoende som jag råkar vaara startar jag datorn det första jag gör och ser att jag har fått MAIL. bliur liiika glad varje gång, seriööst!! så hjärtat pumpar av glädje, jag tvingar. fram. engelskan (lite bortglömd, var längesen jag fick massa aupairmail nuju). hur som helst är jag intresserad. en londonfamilj alltså. får väl korsa fingrarna/armarna/ellervareär och hoppas på det b ä s t a alternativet. och spara pengar :o haha

på tal om det har jag idag investerat i onödiga artiklar (kan man ens säga så? det får mig tänka på toapapper? av nån konstig anledning). men jag gillar detaljer. som dendär toyotareklamen. seriöst??!??! någon mer som älskar den? "we love details" eller hur de nu säger.




gillar hur converse lyser i sagoslottet. ännu mer hur mina strumpor ser ut som värsta självlysande partygrejen.


hur har er dag varit?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0