dancing in the moonlight

härlig kväll igåååår :) älskar sommarnätter. med vänner och sånt!! och musik dårå

nu: soooova. måste ta igen ett antal timmar. sen blir det lååång bilfärd. ÖLAND here we come. ungefär. nä.. men det ska faktiskt bli skönt att slippa se samma folk 24/7 ett tag. dessutom stannar jag och plutten min i över en vecka. så det ska bli skönt att slippa familjen lite också!! ehehe :)

och studenten är äntligen över. så man skulle kunna säga att jag går i trean nu. sååå: vem vill gå i tvåan nu? ingen, ingen. vem vill gå i tvåan nu?? ingen, ingeeeen alls!

var. bara. lite. tvungen.



fjårtisbild från igår. men jag hittade ingen annan. jag har nämligen en tendens att se ut som en idiot på kort



Kommentarer
Trees

FIINA tights=) och eh, have fun på öland!

2010-06-11 22:27:49
URL: http://mangofisk.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0