as strong as you are

varit på körskolan i f y r a timmar idag, svettade rumpan av mig så varmt var det där inne!
tvingades sedan kolla på en klantig fotbollsmatch, efter det passade jag på att TJÄNA RIKTIGA PENGAR (som jag förövrigt planerar att spendera på a6 imorn ehe) genom att städa en bil kliniskt ren. deNII är inte sådär jättelätt när det sitter hundhår ÖVERALLT. speciellt i taket.

outfit of the day: (jag känner mig så oseriös när jag säger så. undra varför punkt PUNKT)


deet ser ut som att jag har en tråd mellan benen, men n e j d å, det är bara sladden till mobilladdaren.

Angenämt att ni läste. ha en goo natt/kväll/morgondag osv. I WILL

Kommentarer
ella

hoppas du får en bra dag å massa sol;)

2010-06-29 10:46:44
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Andréa

Sv: Tack, kul att du tycker det :D

2010-06-29 13:49:49
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0