doesn't matter if you go under, over, by the sides or through - just make sure you get there

soft dag. Har skapat en övermysigt utomhuspalats som är brilliant för bokläsning och allmän ta-det-lugnt aktivitet. eller oaktivitet dårå. jag insåg att det ser ut som att jag är naken, tänkte därför förklara att jag hade klänning som tyvärr inte kom med på bilden.
jag fortsätter med övertalningssnacket då detta är drömmen, men jag har inte så stora förhoppningar. tyvärr.


ha en bra kväll alla där ute :D

Kommentarer
nath

alltid bra med mys ställen hehe =)

hoppas du haft det bra i helgen

2010-07-04 19:27:13
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0