VILL HA 1

Je T'aime Notelet Set 
Brevpapper från Accessorize, Paris chic style: Påminner mig om de brev mormor skickade hem från det främmande Amerika till sin mamma och sina systrar på 1950-talet. Så galet mys! Om (NÄR) jag reser utomlands själv ska jag skicka brev hem. Det har jag redan bestämt haha :D  Att få brev är galet mysigt. Blev extra sugen när jag såg Dear John för femtioelfte gången igår. 

Sony ericsson Xperia x10 mini (förklaring: att min telefon har överlevt så länge som den har är ett under i sig. Jag tappar den nämligen minst en gång om dagen. Har hänt ett flertal gånger att jag tappat den från högsta trappsteget här hemma rakt ner i stengolvet. Lyckat, Kajsa.)

Ringar från H&M, ääälskar att ha massa ringar på samma hand. Oftast höger då eftersom jag ännu inte är särskilt engaged^^ Tänk att blanda upp dessa med lite större ringar, kombinera med andra accesoarer och kläder. MMMH!


Okej, jag erkänner. Listan kan göras lång. Eller den är redan (pinsamt) lång. Detta är bara del ett.. Men jag gillar när man liksom får önska sig någonting länge innan man kan köpa det. Det blir så mycket mer än en sak då, det blir drömmar och upplevelser.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0