Tyler:

Någon frågade mig varför Remember me är en sån fin film. Många jag har pratat med har inte varit lika saliga som jag över den.

men bara detta citat, och så många andra på: http://www.imdb.com/title/tt1403981/quotes som gör mig euforisk!


"Gandhi said that whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will. Like when someone comes into your life and half of you says: "You're nowhere near ready". And the other half says: "Make her yours forever".
Michael, Caroline asked me what would I say if I knew you could hear me.
I said I do know: I love you. God, I miss you, and I forgive you. "





Jag vet att jag är störd, men citat är någonting jag kan sitta och böla framför i timmar. Någon mer?

XX




Kommentarer
Trees

ÅÅH JAAA! det fick mig o rysa lite x)

men den där filmen alltså.. haha, usch ;O



men va bra, då kan vi sitta o häcka framför filmcitat tillsammans!

2010-08-28 13:49:18
URL: http://mangofisk.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0