Last month in pictures

tänkte jag. SEN insåg jag att min kamera varit död 3/4 av de senaste 4 veckorna. SÅ jag har inte särskilt mycket att bjuda på..

Som jag nämnde var vi i the big city igår. Eller nej. SÅ var det ju inte riktigt, men en stad var det i alla fall. Bättre än att vistas i en kommun med ca 600 pers som är året-runt- boende där resten är turister. Som jag då^^

Howsoever, jag köpte två klänningar. En är jag stört nöjd med. Den andra.. nåja. Jag har en thing för att köpa kläder som jag inte är nöjd med när jag kommer hem, trots att jag skulle kunna göra vad som helst för plagget i butiken. Inte alla som erkänner att tygbitar i princip pratar med en såhär på internet. Dags att byta ämne. Den ena klänningen, eller den andra då, gjord av något slags spetsvolangit tyg. Som på bilden nedan^^


Påminner mig om en bröllopsklänning, om man glömmer bort det faktum att den är tight, urringad och slutar åtminstone en bit innan knäna.. Alltså lite mer edgy än de bröllopsklänningar jag har set^^ 
Ville bara make sure så att inte alla tror att jag springer omkring i bröllopsklänningar dagarna i ända, jag menar.. Det finns faktiskt dagar då jag använder balklänningar istället liksom^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0