just an ordinary day

Träningsvärk lär de närmsta dagarna erbjuda då jag idag hade första innebandyträningen på ca 1,5 år! Det är hårt ;)

Just nu önskar jag att jag hade en såndär:


Har ont i hela kroppen och fryser, s k a inte bli sjuk! Provade en såndär^ på bikbok för ett tag sen, valde dock att lägga pengarna på lite snyggare grejer.


Lite creds till mig för:
- jag överlevde en ensamlektion med skolans mest trologa lärare för pinsam tystnad- situationer.
..kan berätta att det var hemskt :p gillar inte tråkmänniskor, galet är bra.

kan också berätta att jag än en gång lyckats få ganska bra schema. och att om fyra dagar är jag i Tyskland på väg till Berlin!!

Life's great. eller ah.. ibland har det sina stunder.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0